Treballa amb nosaltres

La Fundació ESMEN és una entitat adreçada a vetllar pel benestar i la cura de persones amb discapacitat intel·lectual

Si vols treballar amb nosaltres i contribuir a aquesta missió aportant els teus coneixements, experiència i motivació, fes-nos arribar el teu CV indicant quin lloc o servei (Llar-residència, Centre Ocupacional, CET, Administració, Serveis Generals) és del teu interès.

BORSA DE TREBALL

Envia’ns el teu currículum actualitzat si vols participar en els diferents processos de selecció de personal que es produeixin per motiu de suplències o cobrir possibles vacants a la plaça de:

Auxiliar tècnic educatiu/va de la Llar-Residència

FUNCIONS: Tasques pròpies d’atenció i intervenció en persones amb discapacitat intel·lectual que viuen a la Llar-Residència: ocupar-se de les necessitats assistencials i educatives, suport i AVD’s, promoció dels processos d’autonomia i integració, seguiment de l’estat general de la persona usuària, entre altres.

PERFIL DEL CANDIDAT:

Requisits Acadèmics:

Tècnic/a en atenció sociosanitària a persones en situació de dependència o equivalent; Integració social; Tècnic/a en cures auxiliars d’infermeria; Certificat de professionalitat d’atenció sociosanitària a persones depenents en institucions socials.

Competències:

Busquem persones actives, amb motivació, iniciativa, escolta activa, capacitat de resolució de conflictes  i amb una clara vocació per treballar a l’àmbit de l’atenció a persones amb discapacitat intel·lectual.

Experiència desitjable: Mínim dos anys en tasques d’ atenció a persones amb discapacitat intel·lectual.

“D’acord amb el que s’estableix en el Reglament General de Protecció de Dades. T’informem que tractarem les teves dades únicament per als processos de selecció de personal realitzats per l’entitat. Les dades proporcionades es conservaran durant un màxim de sis mesos.

Aquestes no se cediran a tercers excepte en els casos en què existeixi una obligació legal. A més, t’informem que l’entitat no prendrà decisions automatitzades. Així mateix, t’informem de la possibilitat d’exercir els següents drets sobre les teves dades personals: dret d’accés, rectificació, supressió o oblit, limitació, oposició i portabilitat.

Per a això podrà enviar un e-mail a: rosa.bozal@fundacioesmen.org o dirigir un escrit a FUNDACIÓ PER L’EDUCACIÓ I LA SALUT MENTAL C/ESCOLES PIES 119-121, 08017-BARCELONA, BARCELONA.

A més, t’interessat pot dirigir-se a l´Autoritat de Control en matèria de Protecció de Dades competent per obtenir informació addicional o presentar una reclamació.”

FES-TE VOLUNTARI

Vols col·laborar amb nosaltres oferint-nos els teus coneixements i el teu temps?